Öppna sök Stäng sök Sök
Öppna Meny Stäng meny Meny

Kultur - lättläst

I Nässjö kommun finns det många olika typer av kultur att ta del av och uppleva.

Du kan lyssna på författare som berättar om sina böcker.

Du kan lyssna till musik av olika slag.

Gå på konserter.

Gå på teater och dansföreställningar.

Se konst i Nässjö konsthall.

Eller titta på våra stora väggmålningar.

Kontakt

Expandera Minimera

Kultur- och fritidsförvaltningen
0380-51 82 72
kultur.fritid@nassjo.se


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.